Op deze pagina vind je een overzicht van alle thuis trainingsschema’s op geensterkeverhalen.nl. Net zoals een overzicht van schema’s voor onder meer spiermassa, kracht, booty building en afvallen help ik je op deze pagina het sterkste schema te kiezen. Er staan nu 16 thuis trainingsschema’s online en dat aantal groeit wekelijks. Jouw schema staat er in ieder geval tussen. En als de sportschool weer opengaat kun je natuurlijk ook gebruik maken van de andere 200 sterke trainingsschema’s inclusief instructievideo’s en uitleg. Ik zal je tegen die tijd ook helpen om de juiste trainingsschema’s te kiezen om er in de zomer zo strak mogelijk op te staan (lees daarvoor ook het artikel dat je in de onderstaande button kunt aanklikken)

Thuis trainen om je opgebouwde spieren, kracht en conditie te beschermen

Zoals je hebt gemerkt hebben de sportscholen de deuren gesloten. Hoelang nog is de grote vraag. Hierdoor worden we gedwongen om thuis te trainen. De grootste doelstelling van ieder thuis trainingsschema is om jouw opgebouwde spiermassa, kracht en conditie te beschermen. Want als je eenmaal wat succes hebt geboekt in de sportschool is het moeilijk om thuis nog meer progressie boeken, behalve als je een complete gym ter beschikking hebt natuurlijk. Baal nu niet, behoud van spiermassa, kracht en/of conditie tijdens een periode van thuis trainen staat gelijk aan progressie boeken in de sportschool. Je wilt in ieder geval niet te veel resultaat verliezen, want dan duurt de opbouw alleen maar langer. Voor beginners is het een compleet ander verhaal. Want zij kunnen met sterke thuis trainingsschema’s namelijk wel progressie boeken.

TIP – tijdens de andere uren die je thuis zit kun je ook alles te weten komen over hoe spieren groeien

Soorten thuis trainingsschema’s

Als je naar de trainingsschema’s pagina gaat en zoekt op thuis trainen (onder doelstelling) vind je nu 16 trainingsschema’s:

  • 5 thuistrainingsschema’s genaamd protect your gains – trainen met resistance bands
  • 5 trainingsschema’s genaamd bodyweight strength – trainen met je eigen lichaamsgewicht
  • 2 trainingsschema’s voor thuis met dumbbells
  • 1 trainingsschema met TRX
  • 1 super gaaf conditioneel schema
  • 2 superzware resistance bands compound schema’s (een met een full body focus, en 1 met een zogenaamde vrouwen focus)

Scroll iets omlaag, want dan krijg je bij ieder trainingsschema een korte omschrijving en de link naar het schema.

Aan het einde van de pagina zie je welke trainingsschema’s er op de zogenaamde schrijflijst staan en de komende tijd online komen.

Wil je een ander trainingsschema (voor thuis)?

Mocht je wensen hebben voor een ander trainingsschema. Laat het me weten door een berichtje te sturen op Instagram. Dit geldt ook voor de periode als de sportscholen weer open zijn natuurlijk. Bij meer dan 10 liefhebbers voor een bepaald schema, schrijf ik daar ook een schema(‘s) van. Lees de laatste alinea om te zien met welke trainingsschema’s ik bezig ben. Let op, om toegang te krijgen tot de trainingsschema’s heb je een actief lidmaatschap nodig (slechts €7,99 per maand).

sterk thuis trainen met een 2 daags thuis trainingsschema's

Protect your gains thuis trainingsschema’s

De protect your gains trainingsschema’s zijn sterke trainingsschema’s met resistance bands en je eigen lichaamsgewicht. Dit zijn trainingschema’s die je ongeacht je niveau kunt doen, want door middel van de banden maak je een oefening snel zwaarder of lichter. De doelstelling is om je opgebouwde spiermassa en kracht te beschermen.

Protect your gains (3-daagse schema’s)

Klik op onderstaande buttons om direct naar de schema’s te gaan. Let op, je moet ingelogd zijn om het schema te zien (anders krijg je een zogenaamde oeps-pagina te zien).

Protect your gains light (2-daagse schema’s)

Op zoek naar resistance bands?

Om het meeste uit bovenstaande 5 trainingen te halen heb je resistance bands nodig. Ben niet bang, als je deze (nog) niet hebt staan er nog vele andere thuis trainingsschema’s online. Namelijk hieronder!

thuis trainingsschema's voor 2 dagen om sterker en gespierder te worden

Bodyweight strength schema’s

Zoals de naam al zegt zijn dit schema’s waarmee je alle oefeningen met jouw eigen lichaam uitvoert. Dit zijn schema’s die je dus overal kunt doen. Het enige ‘nadeel’ van een bodyweight only schema is dat het moeilijk is om zonder attributen de rug-, biceps- en schouderspieren goed te trainen. Echter, de benen, billen, core, borst en triceps krijgen in ruil daarvoor extra aandacht. Dat is ook niet verkeerd. Ook hier lees je bij de trainingsschema’s precies hoe je de schema’s het beste aan kunt vliegen.

Bodyweight strength (3-daagse schema’s)

Bodyweight strengt light (2-daagse schema’s)

thuis trainingsschema's voor 2 dagen

Trainingsschema’s updates

Hier plaats ik alle nieuwe thuis trainingsschema’s en iets verderop lees je met welke schema’s ik nu bezig ben.

Update 17 maart 2020 – thuis trainen met dumbbells om spiermassa en kracht te behouden

Update 18 maart 2020 – thuis trainen met TRX (lekker allround schema)

Update 22 maart 2020 – thuis trainen met dumbbells met een female focus (meer benen, billen en core)

Update 24 maart 2020 – thuis een hardcore conditioneel trainingsprogramma

Update 28 maart 2020 – superzwaar resistance bands schema om spiermassa te beschermen (voor gevorderden)

Update 30 maart 2020 – superzwaar resistance bands schema om spiermassa te beschermen met female focus (voor gevorderden)

Staat jouw trainingsschema er niet tussen?

Wil je liever een schema met meer conditionele oefeningen, heb je een TRX of een bankje met halters. En wil je hier een trainingsschema voor om de komende weken vooruit te kunnen? Laat het me weten! Dit platform is bedoeld om zoveel mogelijk sporters te helpen om het sterkste uit zichzelf te halen. In ruil voor een dessert per maand (€7,99 en altijd opzegbaar) maak ik trainingsschema’s die jij wilt doen (mits voldoende animo voor jouw specifieke schema). Voor de thuistrainingsschema’s is nu al zoveel animo, dat ik bijna iedere suggestie omzet in een trainingsschema. Het makkelijkste is om me een bericht te sturen via instagram, maar mailen naar hallo@geensterkeverhalen.nl mag ook.

Schrijflijst van thuis trainingsschema’s

Hieronder plaats ik updates van nieuwe trainingsschema’s die ik aan de hand van vragen aan het schrijven ben. Staat de jouwe er nog niet tussen? Of wil je meer van een bepaald type schema? Laat het me weten.

  1. Tweede schema voor trainen met dumbbells en halterbankje
  2. Trainingsschema met kettlebells
  3. Trainingsschema met banden en dumbbells
  4. …. (stuur een bericht via Instagram of naar hallo@geensterkeverhalen.nl)
strakkere en grotere billen trainingsschema's

Trainingsschema’s voor als de sportscholen weer open gaan

Als je een kijkje hebt genomen op onze trainingsschema’s pagina zie je dat hier honderden sterke trainingsschema’s opstaan. Voor iedere doelstelling en ieder niveau. Klik hier bijvoorbeeld voor mijn favoriete trainingsschema’s voor spiermassa. Of voor droog trainen. Of voor de sterkste en mooiste billen en benen. Of scroll naar onderen op deze pagina voor alle trainingsschema’s per categorie. Kortom, als de sportschool weer opengaat weet je hoe je het sterkste uit jezelf kunt halen!