3 oplossingen voor knie valgus tijdens de squat
Q&A

Vallen jouw knieën naar binnen (knie valgus) tijdens een squat of heb je platvoeten? Bekijk in deze video 3 simpele en zeer effectieve oefeningen om dit probleem op te lossen.

How to bench press webinar
Webinar

Geen sterke verhalen over bankdrukken in de how to bench press webinar. Van voetpositie tot bar path en van kracht tot spiermassa. In 15 minuten leer je alles over bankdrukken. Zie dit artikel voor de specificatie per minuut.

Hoe effectief is een ‘booty band’ voor grotere billen?
Q&A

Zorgt een booty band tijdens bijvoorbeeld de squat, leg press of hip thrust voor meer spiergroei? Oftewel, groeien de zijkant van je bilspieren meer als je de band toevoegt aan deze oefeningen…?

101 course vrouwen deel 1 – leer sterker trainen
Webinar

Haal het sterkste uit je trainingsschema’s! In het bijbehorende artikel vind je een handleiding bij de video. Van voeding tot training en van drukke gym tot oefeningen die je niet kent.

101 course mannen deel 1 – leer sterker trainen
Webinar

Haal het sterkste uit je trainingsschema’s! In het bijbehorende artikel vind je een handleiding bij de video. Van voeding tot training en van drukke gym tot oefeningen die je niet kent.

How to squat webinar
Webinar

De geen sterke verhalen over de squat webinar gaat natuurlijk over de squat! Onder andere welke spieren doen mee, hoe doe je de beweging en wat is de invloed van individuele verschillen. In 22 minuten de squat van A tot Z!

Q&A #02 – bulken en cutten
Q&A

Topics aflevering #2: wat is bulken? Wat is cutten? Hoeveel kun je het beste extra eten voor beginners en gevorderden? Zorgt nog meer eten voor nog meer spiergroei? En eerst bulken en dan cutten of andersom?

Versterk je trainingsschema deel 1
Webinar

In deze video kijken we naar de klassieke ‘upper-lowerbody schema’s’ en de ‘push-pull-leg programma’s’. Kunnen we deze schema’s versterken?

Q&A #01 – afvallen en spiermassa behouden
Q&A

Topics aflevering #1: Verlies ik veel spiermassa als ik wil afvallen? Beter meer herhalingen met minder gewicht of juist niet? En hoe weet je of je spiermassa verliest?