Q20 – Hoeveel moet ik eten om 1 kilo spiermassa op te bouwen?
Q&A

Misschien wel de moeilijkste vraag om te beantwoorden. Althans, ik weet dat antwoord niet precies. Je krijgt in ruil daarvoor wel praktische richtlijnen.

Q19 – Is time under tension beter voor spiergroei dan standaard sets?
Q&A

Een set langzamer uitvoeren resulteert vaak in meer metabolische stress en zogenaamde verzuring. Maar zorgt dit ook voor meer spiergroei?

Q18 – Hoeveel rust is het beste voor spiermassa en kracht?
Q&A

Rust is een belangrijke trainingsvariabele waar velen te makkelijk overheen stappen. Het rustinterval kan je training letterlijk maken of kraken.

Q17 – Kun je het beste cardio vóór of na de krachttraining doen?
Q&A

Wanneer verbrand je meer vet? Met cardio vóór of na de krachttraining? En wat is het effect van de verschillende volgorden op kracht en spiergroei.

Q15 – Weegt een kilo spiermassa meer dan een kilo vet?
Q&A

Waar het mysterie dat een kilo spiermassa en een kilo vet evenveel wegen, vertellen we je in deze video…

Q14 – Na hoeveel dagen zie je resultaat?
Q&A

Wanneer zie je jouw succes in de spiegel? Zowel het opbouwen van spiermassa als het afvallen van vet?

Q11 – Hoeveel sets per spiergroei moet je doen voor spiergroei?
Q&A

Het optimale aantal sets voor spiergroei verschilt per spiergroep en per persoon. Zie de video voor een sterke vuistregel.

Q10 – Is veel spierpijn een teken van een goede training?
Q&A

Voor sommigen is veel spierpijn het trainingsdoel en anderen hebben er een hekel aan. Wanneer weet je dat je goed hebt getraind?

Loading...