Wat doe je als je nu een maand of jaarabonnement hebt?
Ik had vóór 5 juli 2020 al een maandabonnement
Vanaf 5 juli 2020 is het voor nieuwe abonnees mogelijk om probleemloos te switchen tussen abonnementen. Helaas was dit programmeertechnisch niet mogelijk voor alle abonnees die vóór 5 juli 2020 al lid waren. Super sorry, want jullie zijn ons het meest dierbaar! Bedankt voor al je vertrouwen tot nu toe. Als je wilt upgraden willen we dubbele betalingen voorkomen. En als je niet wilt upgraden hoef je niets te doen. Om jouw upgrade succesvol te laten verlopen heb ik hieronder een stappenplan geschreven. Inclusief een kortingscode ter compensatie van het ongemak om het volledige platform 14 dagen te proberen. Wanneer je eenmaal hebt geüpgraded kun je in de toekomst met één druk op de knop weer downgraden naar je huidige abonnement en hoef je deze stappen niet te doorlopen.
Om dubbele betalingen te voorkomen volg je de volgende stappen:
- stap 1: log in op www.geensterkeverhalen.nl
- stap 2: ga naar abonnementen (klik op de link) en selecteer het maandabonnement sterkst.
- stap 3: vul bovenaan de afrekenpagina de kortingscode: sterkeupdate2020 in. Je kunt het volledige platform nu 14 dagen proberen. Voltooi de bestelling en je kunt nu ook gebruik maken van alle voedingsschema’s en recepten.
- stap 4: de belangrijkste stap en de reden van dit stappenplan. Ga naar ‘mijn account’ en dan naar ‘abonnementen’. Hier zie je nu twee abonnementen op actief staan. Je oude abonnement en je nieuwe abonnement. Annuleer het oude abonnement, zodat die incasso stopt. Het is ons niet gelukt om dit automatisch te laten gebeuren, excuses.
- stap 5: mocht je in de toekomst liever weer alleen gebruik maken van de trainingsschema’s en oefeningen, dan kun je vanaf nu wel in je account via ‘abonnementen’ wisselen van abonnement. Dan wordt wel automatisch je andere abonnement stopgezet.
Excuses voor het ongemak. Ik hou de komende weken alle nieuwe abonnementen in de gaten, mocht je per ongeluk vergeten zijn je oude abonnement te annuleren. Dan neem ik contact met je op en annuleer ik een van de twee actieve abonnementen.
Voor de duidelijkheid, je bent niet verlicht om te upgraden natuurlijk. Je kunt gewoon het platform blijven gebruiken met je huidige abonnement. Maar als je ooit in de toekomst wilt upgraden, kun je het beste dit stappenplan volgen of even contact met me opnemen via hallo@geensterkeverhalen.nl.